2 Mayıs 2011 Pazartesi

hanfendinin bıdı bıdısı

Birine blogumun adını söylerken utanmam işten bile değil!
Zira hangi küçük ev?
Dahası hangi küçük hanfendi yaa??? Minimum 1.76'yım. Pek küçük sayılmam yani ebat olarak.
Belki küçük evin zarif hanfendisi olabilirim:p Hani inceyim falan ya, zarif sayılabilirim belki az buçuk.

Ama küçük hanfendi.. I ıh olmuyor. Komik... :)

------------------------------------

Ben bu blogu niye yazıyorum.
Anlatıyım bir şeyler, içimi dökeyim bazen falan diye. Ama dökemiyorum.

Kırgınım mesela. Kime neye daha fazla kırgın olduğumu bilmiyorum. Yazmıyorum da hiç bir şey. Neden? Ya okunursa korkusundan. Ne anladım ben bu işten? Özel yok, güncel yok, o yok bu yok.

3. şahıs mı olsam acaba?
- Bir arkadaşım anlattı geçenlerde............. (Yersen)

Yoksa hikaye mi yazsam hayatımdan alıntılarla:p
- Bir kadın varmış... Naapsın çok kararsızmış.... Sonra bir gün.... Ve böylece....
diye.

Yok...

O da yok, bu da yok...

Hiç yorum yok: