23 Ağustos 2010 Pazartesi

alışamamak...

Burayı sevdim.

Ama alışamıyorum bir türlü tam olarak. Çünkü işin içine giremedim bir türlü.

Mezun olduğum zaman ilk işe girişim, öğrencilik dönemimde çalıştığım sektörde olmuştu. Dolayısıyla direkt başlamıştım işe, bir haftalık geçişin ardından.p
Sonra bundan önceki iş yerime geçişimde tamamen farklı bir sektörün içine düşmüştüm ama birinin yerine işe girdiğim için, bana 4 günde işi devretti ve çekip gitti. Ne yaptıysam kendim yaptım.

Sonra buraya geldim. Evet, istediğim ortam. Çok sevdim vs. Ama çalışmıyorum. Sıkılıyorum elimde değil. Sorumluluğum yok ve bu hiç bana göre değil, kendimi kötü hissediyorum. Okuldan yeni mezun ve deneyimsiz gibi. Tamam, sektörde deneyimsizim ama daha hızlı bir iş aktarım süreci bekliyordum ben.

Bu şekilde nasıl adapte olucam bilmiyorum.
Herkes çok genç aslında ama sanırım aktarım konusunda çok hızlı bir yer değil, sıkılıyorum doğal olarak. Sonrasında yeterli verimi alamamaktan korkuyorum.

Hiç yorum yok: