9 Ağustos 2010 Pazartesi

yeni bir iş...

Mükemmel bir haftasonuydu.

Doğumgünümdü. İnanılmaz eğlendim.

Sonra dün gece geldiler bana. "Yeni iş"imin ilk günü olcak ya bugün, Allah'ım nasıl mutsuzum, nasıl gergin. Nedir içimdeki bu ilk gün ezikliği anlamıyorum.

Nerde ilk gün, ben orda ezik, sessiz, korkak, pasif... Iyyyy iğreniyorum valla bu "ilk gün" olaylarında kendimden.

Neyse ki ilk gün kazasız belasız bitti.

Bi ay geçse de bir an önce, ben alışmış olsam, kendi kişiliğime dönmeye başlasam yavaştan.

Çok hevesliyim bu defa... İşle ilgili hep yaşadığım o iç sıkıntıları, 'nolucak acaba'lar yok bu sefer, heyecanlıyım sadece.

Bi mesailer var gözümü korkutan, belki onlar da tahminimden daha azdır, umarım...

Ama ama ama bi sorunum var: KIYAFET
Napıcam ben yaaaa? Çalıştığım yere göre zibidi kalan kıyafetlerim dışında giyceğim pek bişi yok. Seçeneksizim... Yeteri kadar param da yok. Bak ayın 9'u bugün, bir kartım limit vermemeye başladı bile. Hayır zaten ödemeyemiyorum kartlarımı, dolup dolup kalıyo öyle...

Neyse ben bi iki kıyafet denemesi daha yapıyım, bu haftayı bi çıkarıyım da gerisini sonra düşünürüz artık...

Hiç yorum yok: