21 Nisan 2011 Perşembe

topuklara kuvvet

Es kaza bu blogu google'dan bulup gelip okuyanların yarısından çok çok fazlası Bihter Hanım'ın namahrem bölgelerini aratıp geliyormuş.

Ben de bir tarihte yazmıştım Bihter'e ait bir şeyler tamam ama blogumun okunma yüzdesine bu kadar katkısı olacağını bilmiyordum efendim. Bihter abla bana da yaptı bir güzellik demek, sağolsun.

------------------------------------------------

Topuklu ayakkabı giymek istiyorum. Ama gerçek topuklu ayakkabılardan bahsediyorum. En az 10-12 pont yani. Ama;

- Boyum çok çook çooook uzun oluyor. Herkese yukarıdan bakmak bir yana kendimi dev insanlar gibi hissediyorum. Utanıyorum ve kafam sürekli birilerine bakmaya çalışırken öne doğru eğildiğinden dengem bozuluyor. Evet.

- Ayaklarım acıyor. Ama sanırım bu her kadında var olan bir problem. Tek sorun bu olsa, herkes nasıl dayanıyorsa ben de dayanırdım.

Fakat insanlardan gelen "bi de topuklu mu giydin" tepkilerine deli oluyorum. Size ne...

Baksanıza nasıl güzel. Hem bacaklarım güzel görünüyo, daha ince, daha kaslı falan. (tamam tamam daha kaslı derken direkt kaslı yani:p)

Hiç yorum yok: