25 Haziran 2010 Cuma

Bihter'in hoppidi memeleri

Dün Bihter öldü... Benim aklımda dizinin son bölümüne ait kalan tek şey, kalbine kurşunu sıktıya hani, yere düştü sonra. İşte orda tv’nin orta yerine denk gelen göğüsleriydi. Evet aklımda bi tek bu kaldı. (Behlül’ün son sahnesini hatırlayamadığım için memnunum ve de, Behlül kaçar ne yahu, orda dencek laf mı)
Belki biraz da bacakları kalmıştır aklımda, yok diyemem şimdi. Ama göğüsleri. Ah Allah’ım yaaa, her türlü göğüs dekoltesi hayranı olan bana birazcık daha büyük göğüs veremez miydin?
Bu Beren Saat gacısına ayrıca uyuzum ama. Yüzü o kadar güzel zaten. Götü, başı, bacağı, memesi, ne biliyim işte en azından bunlardan biri daha normal olabilirdi, hepsinin kusursuza yakın olması gerekmezdi ki. Götün çok güzeldir mesala, arkadan afetsin, yüzüne bakarsın, nötürler birbirini. Ya da taş gibi, diri göğüslerin vardır, hani südyen takmadan da füze gibi duranlardan, he işte, ama popon harran ovası gibidir. Yüzün bebek gibidir ama boyun çok uzun değildir... gibi. Örnekler çoğaltılabilinir pek ala. Ama bu kadın. Yok yani, her türlü taş. (Ulan bi gece de fanı oldum resmen, görmeyeydim dün gece o memeleri de rahat rahat devam edeydim yaşantıma, nolurdu.) Bi garip yürüyo, yürüyemiyor hatta ama napıcan o da ona has bir şey işte. O kadar seksiliğin yanına sevimliliği de katar hatta, daha beter.

Amaaaan işte. Diyiceğim o ki; izledim izledim izledim diziyi, sonra o sahnede “Allah’ım nooolur bi geçmesin şu sahne, ne güzel düştü lan, ben düşsem nasıl bi görüntü olur acaba, neyse şimdi onu düşünmeyelim, bi görüntü de olmaz zaten. Bak bak bak nasıl da güzel hoppidi hoppidi yapıyo hala” diye düşünürken sapık gibi hissettim kendimi. Aslında sapık değilim ama. Sadece kıskandım ve özendim. Allah sahibine bağışlasın derim valla ancak, tek bi kötü şey de düşünmem.

O diil de galiba ben ciddi ciddi silikon taktırmak istiyorum:S Ben de istiyorum lan, düştüğümde bir görüntü oluşsun öyle hoppidi hoppidi. Hakkım değil mi yani?

Hiç yorum yok: