16 Haziran 2010 Çarşamba

denizdeki yılan

Yaz aylarında işler duruluyo biz de... bir de müdürler falan böyle iş seyahatlerine falan çıkıyorlar, istedikleri analizler vs.ler de azalıyor, daha bi nefes alıyoruz dolayısıyla. Böyle tüm acil işlerimi hemen bitiriyim, giriyim internete bişiler okıyım, yazıyım moduna giriyorum. (Evet hiç ilginç değil, farkındayım:p)
------
Hayat ne kadar pislik yaa... Hep denize düşen yılana sarılır durumunu yaşatıyo bana. Önceki çalıştığım yer berbat bi yerdi. Böyle nasıl kurtuldum, kaçtım bilemedim. Sonra 1,5 ay falan iş aradım, burda başladım. Mezun olalı zaten 5 ay olmuş, ben böyle işsiz kalıcam korkusuyla karşıma çıkan ilk adam gibi maaşa atladım. 5 aydır da burda sürünüyorum ama. Allah var önceki işimle kıyaslanamaz tabi ama... Ya kötü ortam, berbat şartlar ama o işi seviyodum ben. Sektörü kötüydü. Şimdi de yaptığım iş memnun etmiyo beni, sektör durumu umrumda değil..o en kötüsü işte. Sırf zaman geçirmek için çalışıyorum sanki. Zamanımı doldurıyım da haftasonu gelsin.
Bekleyebilseydim keşke... İçime sinen işe baksaydım öncelikle, sadece beni rahatlatıcak maddi kısmına deği. Hayat sardın beni yine yılana. Uff yani...

Hiç yorum yok: