30 Haziran 2010 Çarşamba

kendi blogunda yeni yazı bekleyen insan

Gün içinde sürekli olarak blogumu açıp sayfaya baktığımı fark ettim.

Şimdi takip ettiğim blogları her gün kontrol ediyorum ben, yeni bir yazı var mı yok mu diye. Yoksa da gün içinde ara ara bakıyorum. “Yazmış mı? Aa yazmamış. Neden hala yazmamış ki acaba” diyerekten. İşte bu sayfalara tıklarken hoop bi de kendi sayfama giriyorum. Ne bekliyosam artık. Kimin ne yazmasını bekliyosam.
Şey de olabilir, nasıl görünüyor acaba diye merak mı ediyorum ki.. Belki.. Ya da benim de blogum var, du bi giriyim, anam anam, napıyomuş benim balım da peteğim de, bıcı bıcı falan diye kendimi mi gazlıyorum. Napıyorum lan? Ne düşünüyorum, ne için giriyorum, ne arıyorum zırt pırt şu zavallı sayfada.
Bulamadım. Bugün fark ettim. O andan itibaren düşünüyorum da hala bi neden bulamadım.

Alışkanlık zahar...

Neyse öyle işte.
Hee bi de yazdıktan sonra yazdığım yazıyı bin defa okuma olayım var, bak onu da söylemeden geçemiyicem. Cümle anlamını düzgün vermiş mi? Bunu okuyunca net bişi anlaşılıyo mu, işte “de,da” ekleri ayrı mı bitişik mi, doğru mu? Harf hatası var mı? Öyle mi, böyle mi diye bi sürü kez okuyorum.
Kafayı sıyırıyorum galiba...

P.S: Şu beklediğim iş konusunda gelişmeler var aslında ama çok sıkıldım heveslenmekten. Bi sonuçlansın da öyle söyliyim, oldu ya da olmadı diye. Her gün, bir sonraki gün belli olcak diyorum ama hep bir şey daha çıkıyo ve ben yine bir sonraki gün diye umutlanıyorum.
Ama yarın belli olcak galiba:p Umarım yani...

Hiç yorum yok: