29 Haziran 2010 Salı

beklemek beklemek beklemek...

Galiba olumlu bi haber gelmiyicek. Pek ümitli değilim artık.

İçerideki kaynak, diğer çocukla ilgili kulağına bişiler geldiğini ancak benim adımın geçmediğini söylemiş sevgilime. Ufff... Çok üzülüyorum. Nasıl heveslenmiştim. Diğer çocuğu alıcaklar heralde. Ama bari olumsuz olduğunu kesin olarak söyleseler de böyle hop oturup hop kalkmaktan kurtulsam. Cep telefonumun her titreşiminde içimden bir şeyler kopuyo yemin ederim.

Hava da kapattı yine. Ağlıyıcak yine İstanbul. Benim için mi ağlıyor acaba. Benim bilmediğim sonucu o çoktandır biliyor mu yoksa lan?

Allah'ım nolursun. Lütfen. Gerçekten çok istiyorum orda olmayı. Yalvarıyorum. Lütfen...
Burnumun ortasında kocaman bi sivilce çıksın 3 hafta geçmesin, yemin ederim sesimi çıkarmıyıcam, puff bile demiyicem. Yeter ki olumlu bir haber gelsin...

P.S: Yağmur başladı. Gök gürlüyo bi de... Ürküyorum gök gürlemesinden ama seviyorum da. Garip bir huzur veriyor bana. Belki bu iyi yönde bi işarettir, üzülme diyodur, bi sabret, bi bekle diyodur bana yukardan... Umarım.

P.S. 2: Çok mutsuzum lannn!!!!!!

Hiç yorum yok: