19 Temmuz 2012 Perşembe

bekle bekle bekle...

Heyecanlıyım... Yaklaşık 1 yıl sonra bugün gidiyorum. Ido bi yamuk yapıp seferi iptal etmezse... Rüzgar çıktı çünkü. Yazın rüzgar demek ido seferleri iptal demek... Bekliyorum, 6 buçukta hala buradaysam...
Mutsuzluk!

Evet yola çıkıyorum, yine orada olacağım bu gece; Manastır'ımda. Geç bile kaldım aslında, 3 yıl önceki halimi düşünüyorum da... Temmuzun ortası olmuş, ben daha adaya ayak basmamışım. Mutsuzluğun daniskası!

Şimdi yine özlüyorum, hala çok özlüyorum ama engel çok.
O var en önemlisi. Zaten doğru düzgün hafta sonları görüşebiliyorken, kalkıp gitmek çok iyi hissettiremeyebiliyor.
İş hayatı engeli var. Hafta içi öyle kayıp gidiyor ki insanın ellerinden, arkadaşları göriyim, e biraz sosyallik vs. derken kaç haftasonu geçip gidiyor farketmiyor insan.
Bir de IDO engeli var! Bu kısım çok sinirlendiriyor beni. Ayrı bir postu hak ediyor da, anlatırım sonra. Ama insaf gerek biraz yani. Rekabetsizliğin boku çıkarılmamalı dimi!?! Kısaca sık sık gidersem oraya, sanırım ay sonunu da biraz getiririm. :)

Böyle yani. Sonuç olarak ben bugün Manastır'ıma kavuşuyorum.


Not: Korktuğum olmadı, sefer iptal edilmedi. Sadece salladı biraz.
IDO'nun tertemiz pencereleri ardından deniz bu halde görünüyordu, çok da fena sayılmaz dimi...

Muguet                                

Hiç yorum yok: