15 Ağustos 2012 Çarşamba

tatil öncesi falan filanlar

Ayyy bu hafta geçmek bilmedi resmen. Cuma tatile çıkıyorum. İş hayatına başladığım şu uzuuuuun (!?!)
3 yılda 2 hafta kesintisiz ilk tatilim olacak bu benim. 2 hafta işe gelmiyicem! Harika!
Ama işte nasıl motive olmuşsam tatile artık, şimdi günler geçmiyor.

Rota ve nereye kimlerle gideceğimiz belli artık, rahatım, biletler elimizde Manastır’ıma sevgili de geliyor, 
ben = musmutlu!:) 2 hafta birlikte tatil yani. Manastır’dan sonra ver elini Kaş. 9 gün Kaş! 9 gün!

Huzursuzum ya ben bu aralar çok fazla. Umarım tatilde beynim de dinlenir biraz. Boşu boşuna ne kendimi ne de kimseyi üzmem artık.

Cuma’yı bekliyorum kısaca. Haydi bakalım…
Yazamazsam şimdiden iyi bayramlar efenim.

Muguet.

Not: Sevgili annem ve babamla ilk kez bu kadar uzun vakit geçirecek bu arada. Hem stresliyim hem heyecanlıyım. Bir tarafım feci korkuyor, bir tarafım amaaaaan bi rakı masasına bakar yaa, nolucak diyor.

Görcez bakalım! Allah’ım nooolur, nolur nolur hre şey çok güzel olsun!

Yine Muguet.

Hiç yorum yok: