22 Aralık 2009 Salı

geldi yine yılbaşı

Organizasyon yapamıyorum, kabul...
E evet ama hiç mi insan olmaz birinin etrafında organizasyondan zevk alan... Vardı üniversite zamanında, sürekli bi olay olurdu katılıcak, güzel zamanlardı, geçti.. kaldım şimdi.. üşengeçim ben, anlamam da zaten, yapamıyorum organizasyon (biraz daha organizasyon dersem küsücem kendime:p) ama istiyorum böyle sürekli yapıcak bi aktivite olsun, boş durmayalım.
Ama yok...
"En yakın arkadaşlarım bi de sen ol yeter" dedim sevgilime.. Yeter tabii, yetmez mi... Ev 'parti'si olcak bizimki, sıcak ortam, 'güvenli' falan... Planı olmayan bi sürü insan birleşip ev partisi yapıcaz:p

Ama böyle değişiklik olsun istiyorum. bi değişiklik olsun.. biri düşünsün, bana haber versin, yapalım...

Allah'ım miskin miyim?? Beni böyle mi yarattın?????


Unutmadan... Noel anne olmak istiyorum bu yıl....

Hiç yorum yok: