23 Aralık 2009 Çarşamba

biz ilkokuldaykeeeenn....

İlkokula giden kuzenim aradı biraz önce... İçinden çıkamadığı bi "performans ödevi" için!!!!
Ne, ne, nee?!?!? dedim, performans ödeviymiş evet, yanlış duymamışım. Bi sunum hazırlıyıcaklarmış, biraz bilgi.. Ama bolca yorum...

Kendi ilkokul zamanımı hatırladım sonra (ki çok zaman da geçmedi üstünden)... Sunum yapmış mıydım yahu ben o yaşta??
Hımmm... Hayır, hatırlamıyorum.

Yorumumuzu katabildiğimiz tek bir an hatırlıyorum, sınıfı ikiye bölerek yaptığımız münazara(!). Ne kadar katılım olduğunu tahmin edebilirsiniz. (evet, doğru tahmin, tabi ki ben susmadım, orayı da anlatırım hatta bi ara...) Ama öyle tek başına sunum hazırla, kalk uğraş, bi kaç haftalık süren olsun, çalış...Hahaha, daha neler!!

Velhasılı kısa zamanda çok yol almış ilkokullarımız meğer... Ne kadar düzgün uygulanıyo, tüm okullar mı böyle, ne kadar etkin bi uygulama bilemiyicem ama gelişim açısından doğru yönde diyebilirim kendimce...

Hiç yorum yok: