15 Nisan 2012 Pazar

bir hinlik daha!

Bu da facebook'tan.

Zaman tüneli şeysi var ya, hiç sevmedim, henüz ben sevdim diyen de görmedim. Peki acaba neden bir sürü insan zaman tüneline geçiyor diyordum ben de.

Facebook cebren ve hile ile geçiriyormuş meğer. Bugün bir video isleyecektim. Eskiden play'a basıp izlemiyor muyduk? Şimdi onu takip et ya da buraya tıkla sonra izle tarzında bir şey çıkıyor. İyi yaa basıyım madem dedim, demez olaydım, sağdaki yazıyı gördüm son anda: Canım ona basarsan zaman tüneline geçiş yapıyorsun, heyoo sen de son anda gördün dimiiii!! hehe hee!
Escape dedim, iptal iptal iptal dedim. Durdurabilecek her tuşa bastım. Evet, o takip edilecek video programını iptal etmiş oldum.
Ama profilim zaman tüneline döndü bile blog, kendimi kandırılmış hissediyorum.

Bir de bana süre verdi, ister hemen geç, ister 22'sinde. Kendini yırtsan 22'sinde profilini herkes öyle görcek bebişim, hayırlı olsun dedi resmen.

Sinir oldum.

Madem çarem yok, alışıyım bari dedim. Kapak resmi falan yaptım kendime, napiyim...

2 yorum:

Trendsum dedi ki...

Bir yerde okumuştum bir kaç işlemle zaman tunelinden çıkılabiliyormuş. İstersen bi google amcaya sor :)

http://trendsum.blogspot.com/

küçük evin küçük hanfendisi dedi ki...

gerçekten mi?? ben hep, aman dikkat bir girersen kaçış yok diyenlere denk gelmişim:)

bakalım ne diyicek google amca:)