15 Nisan 2012 Pazar

spor salonları hinliği

Salaklığıma yanayım.

Taa eylülde üye olmuştum ben spor salonuna ama abuk sabuk bi sürü şey yüzünden bir türlü başlayamadım. İki arkadaş birlikte üye olduk. Pazarlık yapıyoruz tabi ki, şöyle indirin, böyle taksit olsun diye. Neyse sonunda bizi bir grupla birlikte üye yaparak indirim sağlayacağına karar verdi sevgili danışmanımız. (İlk ve son görüşümdü zaten kendisini)

Özellikle de sorduk. Ne zaman aktif olacak üyeliğimiz diye, ısrarla aynı cevabı aldık, "siz ne zaman gelip başlarsanız."

Kasım ayında arkadaşım başladı spora, ben daha başlayamıyorum. Ama zaten ne zaman başlarsam başlarım yani dimi, rahatım, takılıyorum. İçimize de sinmedi bişiler demek ki, sordu sonra arkadaşım, ben başladım falan ama bir tek benim için geçerli değil mi diye.

Dırı dı dımmm, pek sevgili danışman, grup iptal olduğu için bizi aile üyesi yapmış ama bize haber vermeyi galiba atlamış. Bu nedenle de arkadaşım başlayınca ben de başlamış sayılmışım!!!
Bir de bize "hiç sorun değil, başlayacağınız zaman gelin, ben hallederim, o kadar ayı ekleriz üyeliğinize" dedi. E iyi madem dedik.

Bir dırı dı dımm daha sevgili okur! Bu konuşmadan 1 ay sonra da adamın spor salonundan ayrıldığını öğrenmeyelim mi. Yine eteklerim tutuştu benim ama bu sefer harbi tutuştu. 4 aydan bahsediyoruz.

Bu arada spora başlamaya da karar verdim. Gittim yeni danışmanıma anlattım durumu. Ben bekliyorum ki, aa tabi, bizi temsil eden bir danışmanın verdiği söz bizim sözümüzdür falan desin. Yok annem, nerde.

1 ayı geçti, o ona sorucak, o müdür yardımcısına, o koordinatörüne. Sen bir dilekçe yaz. Aa şimdi bir de mail at. Hayır dediler, bir de sen görüş. Ondan haber bekliyoruz. Bu sefer bi üstten haber bekliyoruz. Bi saniye şimdi en üstten haber bekliyoruz diye diye 1 ay geçti. Hala durum belli olmadı.

Ben hala şu zarif çizgimi bozmadım tabi, son derece naif derdimi anlatmaya çalışıyorum. Ki bence tam da bu sebepten hiç bi ilerleme kaydedemiyoruz. Biraz çirkefçe olay çıkaraydım, hafiften tehdit edeydim belki daha hızlı dönüş alırdım.

Bakalım bu hafta bir dönüş olacak mı.

Bu güzide, şehrin merkezinde, bulunduğu konum nedeniyle iş dünyasında gayet popüler spor salonumuzun adı ile ilgili bir şey söylemiyorum henüz.
Ama sabrım taşıyor gerçekten.

Bu kadar kurallarına bağlı bir salonsan, müşterini direkt etkileyecek bir değişikliği, kendisine haber vermeden de yapamazsın.
Bu ayıp.

Hiç yorum yok: