18 Nisan 2012 Çarşamba

hikayemin kahramanı... iyi ki varsın!

Ben 5 yıl önce aşık oldum!

Öncesi yok. Öyle bir duygu yok. Her şey var, ama ona aşk diyeceksem öncesinde aşk yok. O zamana kadar hayatıma kimseyi sokmamışken bir anda aşk neyle tarif edildiyse hepsini yaşadım. Dünyanın durması, nefessiz kalmak, mutluluktan ağlamak, bir anda mutsuz olup yine ağlamak. Salaklaşmak, durup dururken heyecanlanmak, onun fotoğrafıyla yaşamak, plan yapmak...
Ben çünkü bundan 5 yıl önce aşık ilk kez aşık oldum.

Vakti gelmemişti ki, bir ilişkiye dönmedi. Sonraki 2 yıl, her hoşlandığım kişi için hayali bir kritere dönüştü. Kimseye de izin vermedi :)

--

Ben hep 'O'nu beklemiştim o zamana kadar. O kadar biliyordum ki geliceğini, karşılaştığımda anlayacaktım nasılsa. 'O' gelene kadar beklerdim, nolucak ki. Hayatıma biri girecekse sadece 'O' olsundu. E tamam, işte şimdi karşımdaydı, emindim de aslında, ama ben bundan 5 yıl önce cesaretsizdim.

--

Cesaretsizdim.
Ve insan 3 kez gördüğü, tanımadığı birine nasıl aşık olur! dedim. Kendimi mi kandırdım? Sanmışım. Ben geri kalan 2 yıl, onu sildim sanmışım aklımdan.
 
Bir anda bütün hücrelerimden fırlayana dek...
Vaktin geldiği güne dek...
Hayatımda biri olacaksa Merih olacak dediğim güne dek...

--

Hayatında aldığın en doğru karar ne diye sorsalar ya da hayatının dönüm noktası, en kritik gün... Hepsine, hiç düşünmeden o günü söylerim. Vaktin geldiğini her hücremde hissettiğim günü.

Ama en önemlisi beni yanıltmadığı için O'na teşekkür ederim. Yıllarca beklediğim kişi olduğu için, beni bu kadar sevdiği için, böylesine sevebildiğimi gösterdiği için, hayallerimdekinden daha fazlası ve benim hikayemdeki Mr. Darcy olduğu için...
...

3 yıldır her şeyimdin sevgilim, geri kalan her anımızda da birlikte olmak dileğiyle...

Muguet.

Hiç yorum yok: