26 Temmuz 2010 Pazartesi

"napıyosunuz?" sorusuna verilecek 10 cevap arıyorum

“Napıyosunuz Küçük Hanfendi Hanım?”
“Küçük Hanfendi Hanım, şu an napıyosunuz?”
“Bitirdiniz mi Küçük Hanfendi Hanım, napıyosunuz?”

Evet günde 10 defa bu cümleyi duymaktan gına gelmişti geçen hafta, bu hafta şehir dışında 2 gün rahatım, rahat rahat çalışırım artık dememe kalmadan telefon “Küçük Hanfendi Hanım, günaydın, napıyosunuz, XXX işi nooldu, YYY’yi hallettiniz mi?” Bi dur be adam dememek için zor tuttum kendimi.
Ne sanıyo acaba, istifamı verdim diye, yatıcam hiç bi işimi yapmıyıcamı mı? Anlamadım ki. Çarşamba günü yurtdışından geldi, konuştuk vs.. sonra kalan işlerimi bitrirmem için neler yaparız diye konuştuk ama daha 2 tam hafta burdayım yani. Bi sakin. Beş dakikada bir sormasına gerek yok, Napıyosunuz diye sorduğu anlardan birinde salak salak “Yatıyorum napiimm KKK Bey...” diyicem kalıcak öyle. Alla Alla yaa...

Cuma akşam üstü toplantıdayız bizim ekiple, artık onlar bile bi yerleriyle gülüyolar “Napıyosunuz?” sorusuna, neyse benim bi mail atmam gerekiyodu, çıktım toplantıdan, geçtim pc nin başına. Geldi tabi hemen bu,
- Küçük Hanfendi Hanım ZZZ işi nooldu, baktınız mı?
- Hımmm (düşünme efekti) Aaa hayır daha aramadım EEE beyi, bakamadım dolayısıyla.
- Küçük Hanfendi Hanım nooldu, dağılmayın yaa, neden dağıldınız bu kadar?
- Dağılmadım KKK Bey, sadece sıraya koyuyorum işleri, sıra ona gelince ona da bakıcam.
- Arkada kalan işleri temizleyin ama lütfen. (Gıcık bir gülümseme)
- Ay KKK Bey temizlemeye çalışıyorum ama istifa edeli 3 gün oldu zaten %70’ini temizledim, 2 hafta daha burdayım ben biliyosunuz.
- (İnat herif hala sırıtıyo deli deli) Tamam yani, temizleyin ama
Valla laf olsun diye konuşmuyorsa ben de nolıyım. Çıldırttı beni resmen yaa. İnat değil mi, ben de hiiiiç acele etmiyorum, yavaş yavasş yapıyorum... Ödü kopuyo heralde kafasına bırakıp gidicem diye... Deli mi ne...

- Küçük Hanfendi Hanım, napıyosunuz şu an?
- Blog yazıyorum KKK Bey, sövüyorum size, az kaldı, okumak ister misiniz?????

Hiç yorum yok: