23 Temmuz 2010 Cuma

son günler

Çok şaşırdım...
Bir an “lan ben bu şirkete haksızlık mı etmişim acaba?” diye bile düşündüm. Kısa sürdü neyse ki, aklıma “sana burdan bi kafa atarım” deyişi gelince o saçma insanın, iyi niyetlerimin uzun sürmesi beklenemezdi zaten.

Müdürüm ve genel müdürüm beni inanılmaz şaşırtan tepkiler verdiler, iyi ki 3 hafta kalmayı kabul etmişim, ayıp olurdu yoksa dedim kendi kendime.
Sanırım onlar da benim buraya ait olmadığımın, diğer tarafa geçmemin kariyerimin gelişimi ve kişiliğim göz önüne alındığında daha doğru bir karar olduğunun farkındalar. İçim çok rahatladı o yüzden. Kötü ayrılmak istemiyordum yine de burdan. Ayrıldığım hiç bir yerden kötü ayrılmadım, gerek de yok.
Herkes mutlu resmen gitmemden. Gelen giden “hadi kurtuldun, aferin sana, geç olmadan çektin kendini” diyo çok komik...

Sonuç olarak bitti... Diğer tarafla sözleşmemi de imzaladım. Giriş kartımı bile aldım. Ağustos’un 9’unu bekliyorum artık.
Ama burası nasıl yoğun. Elimdeki her şeyi bitirmem, bitirirken de rutin işleri aktarmam gerek. Hayırlısı bakalım. Yapabildiğim yere kadar.

Başlangıçlar da her zaman korkutur beni, nasıl gidicem ilk gün yaaaa... Buraya da ne çok korkarak gelmiştim. Şimdi ne kadar farklı her şey.... İnsan nasıl da alışıyo bulunduğu yere...

6 ay sonra orda nasıl ve ne durumda olucağımı çok merak ediyorum doğrusu... Bekleyelim, görelim:p

Hiç yorum yok: